Väntar på bussen!

Ja då sitter man snart äntligen på bussen! Har haft naturkunskapsprov som gick åt helvette ungefär och idrott asom jg inte hade kläder till så jag , Johan och Emma gick till ica för att kolla vilka varor som kostade 10 kronor haha det märks att jag går på gymnasiet? Nej. Svenska gällde sen och kurssamtal vilket gav mig iprincip Ingenting. Nu sk jag i alla fall ut och rida Lily och Duell och förhoppningsvis Bomben! Måste bara säga att jag älskar att åka buss det är hur mysigt som helst! Dock kanske inte statsbussarna men lantisbussarna är ungefär som heaven. Haha blev nyss tillfrågad om att komma på anställningsintervjuv på ett telefonsäljbolag..hmm.. Nja. Härliga bussar

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback