Nya dojjor!

Kom till stallet vid tolv då var det mockning och sedan kom hovis och fixade nya dojjor på Duell och Lily. 
Willow fick lite trimning på tassarna och var faktiskt duktig trots att han bara blivit verkad en gång förrut!
Jag började med stallet tio över tolv och var klar tre, haha, hovis tog sin tid men jag hade inte direkt brottom!
Duell började blöda från strålen så valde att inte rida killen idag så han inte blev öm eller så så han fick vila.
Lily var hur bra som helst. 
Gick ur fint i traven i vänster varv först, riktigt stadigt och fint, hade lite svårare i höger varv där hon inte är så stark. Galopperade på volt i båda galopperna och det gick hur bra som helst, hon bärde upp sig ur bra. 
Efter det gick hon riktigt stadigt i formen i höger varv också, då valde jag att avsluta då det gick så bra!
Gjorde lite öppnor, slutor och flyttade i framskrittningen även där hon var jätte duktig!
Fina tjejen!
Red även Bomben, han var inte på sitt bästa humör, han kändes.. ja jag vet inte. Ledsen?
Han var ingenting liksom, han bara var. Försökte lite men tog in honom sen då han inte verkade vara 
glad alls! Lillkillen, han åt inge bra heller sen men fick lite betfor och då kom han igång och åt men han verkade inge glad! Miccis kollade lite på honom men han verkade inte dåligt i övrigt. Hoppas han är på bättre humör imorn!
Imorn är det inge stall, då får Miccis köra sitt race!!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback