Lilys outfit

Jag pusslade ju ihop lite grejer till Lily igår. 
Hon delar ju dressyrsadel med duell så körde på den. 
Tränset var bokstavligen massvis med delar som är ihop pusslat. 

Schabraket som vi hade var ett mörkblått dressyr från Showmaster.

Hade ett par gråa lindor från Eskadron som är hur fina som helst!
Hade även ett ursnyggt pannband från Schockemöhle. Guldstenar!
Älskar att matcha outfits. Mår nästan psykiskt dåligt om sakerna jag rider med inte matchar. 
Kan sitta och tänka ut på kvällarna vad jag ska rida med nästa dag. Älskar det. 
Skulle tycka att det var superkul att blogga om outfitsen jag har varje dag. 
Skulle det vara kul att läsa om? Om det finns tillräckligt med intresse kanske även ha veckans outfit?

Kommentarer
Postat av: emelie

försök att få linderna avslutade högst upp. De sitter mycket jämnare då, samt att det ser snyggare ut. Ett tipps bara

2011-11-22 @ 18:07:30
URL: http://komkoma.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback