Lilla Lily

Vi var ute först till Idas stall och fixade och fotadde när hon red och sedan drog vi in till stan och åt lunch med min pojkvän på Subway för att sedan fortsätta ut till mig och rida och fota. Dock var det för mörkt att fota och det 
blev inte så ljusa, skarpa bilder! Men men, vi får fota hos mig någon annan dag!
Fick några bra på Lily i alla fall!

Red henne i alla fall på banan och hon var så mjuk och fin och väldigt stadig. 
Gjorde någon sluta och någon öppna sedan travade jag volter och galopperade volter!
Hon var så duktig och fin, red ca 30-40 min då jag alltid slutar så fort det går bra!
Så vi inte slutar osams! Så nöjd med lilla tjejen!
Duell var inte ren någonstans i vänster varv, i höger var han dock fin. 
Valde att ta in honom så han inte kändes bra alls, Miccis ska kolla på honom imorn!
Lily bilder
Har fixat bilderna i photoshop då dom var så mörka och sedan är det så höga iso tal så det är
lite blurrigt tyvärr!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback