ingen tid

Hej hej allihopa jag vet att utlovade inlägg ej har kommit upp är som lovat men de har helt enkelt inte funnits tid och jag ahr inte haft någon ork. Först jobb hela helgen och sen skolan som tar upp hela dagarna och eftermiddagarna med plugg. Så har helt enkelt varit tvungen att prioritera skolan och jobbet framför allt annat, men idag är det ganska lungt i alla fall även om jag har skolarbete som måste göras så ligger jag bra till och kan vänta med de en ellr två dagar. Som ni förstår så har jag inte haft någon tid alls till hästarna under dagarna som gått, ska ut imorgon men har dock inte riktigt bestämt vad jag ska göra med hästarna får se hur mycket tid jag har. Är lite sugen på att jobba med någon av hästarna ifrån marken så funderar på att ta ut Ramona och jobba med henne , eftersom jag ännu inte ens haft en chans att lära känna henne och då kanske jag även har chansen att få en bra bild på henne vilket jag inte fick tidigare och det är därför ni inte fått se någon bild på henne än. Jag har nämligen bilder på alal andra och tänkte presentera , resten ( alla utöver kazoo och trollis som redan är presenterade) men vill ta alla samtidgt men de fixar sig förhoppningsvis ikväll. Nu vet ni hur det ligger till och anledningen till att bloggandet har hållts nere för min del men som sagt kvällar är plugg , dagarna skola och helgerna jobb så bloggen kan inte bli prioriterad framför skolan ( och så borde de var för alla så ni som prioriterar rätt förstår nog). Men får göra det bästa utav tiden jag har.

slänger med en bild från i vintars med kazoo så inlägget blir lite roligare



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback