Ida Maria Charlotta Kalander

Hej jag heter Ida , jag är 17 år gammal och den andra personen på denna blogg. Jag ridit i stort sett sen jag föddes men började ordentligt när jag var ca 4 år gammal och då började jag på 4h gården i årsta.Efter att jag vuxit ur små ponnyerna där, började jag rid på lurboridklubb och blev kvar där i många år och lärde mig i stor sett de mesta där. När jag slutat där red jag ett varmblodsto som heter Splenda, har tyvärr inga bilder på henne på denna data men de går att fixa snarast. Nu rider jag en varmblodsvalack som heter kazoo och en knapstruper valack som heter Trollkungen. Jag har ridit Kazoo i snart ett år och har precis börjat rida Trollis , han är Linneas gamla medryttar häst då när hon slutade tog jag över honom också . därför har jag i nte kommit så långt med honom och har inga bilder när jag rider honom men det ska fixas på fredag då Linnea och jag ska ta hel dag i båda stallen. Kazoo har jag därimot kommit väldigt långt med och vi utvecklas fortfarande tillsamans, i mitt stalll har jag även en 2,5 åring som heter Mazarin och en B-ponny som heter Samorai , som faktiskt stog på lurboridklubb förr, och honom planerar jag att jobba lite med imorgon så då tar jag nog lite bilder på honom och de andra så klart. Mer om mig jag går andra året på gymnasiet ,GUC i uppsala där jag även bor med mina föreldrar , syster på 19 år, tre kaniner och även min pojkvän sen 2 år tillbaka. Förutom hästarna har jag ett stor intresse för att fotografera, och det ingår även i min fritid och i min utbildning. siter vi mina föräldrars dator därav brist på bilder men här får ni en med mig kazoo i alla fall.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback