Found it!

Mina, just nu, drömmars schabrak!
Haha nej men jag har insett hur sjukt snyggt det är med grått på fuxar!
Miccis har ju ett par benlindor som är grå från Eskadron och ett matchande schabrak 
till det skulle ju inte göra ont. Hittade det som jag hade i tankarna, ett från Schockemöhle. 
Hur snyggt som helst. Kostar "bara" 399 :- vilket i och för sig är billigt med tanke på att 
det är ett Schockemöhle! Dock är det mycket pengar för mig!
Men tänk er själva hur snyggt det skulle vara!
'
Tänkt det med dessa benlindor på Lily, och Duell också såklart!

Kommentarer
Postat av: emelie

om du ska på mässa så vänta med ett inköp. köpte 2 för 590.- i gbg förra året

2011-11-22 @ 18:09:24
URL: http://komkoma.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback