En pigg Lily

Det var en pigg dam idag, Lily var på springa humör. 
Började med att skritta och trava fram med skritttäcke för att sedan ta av och börja jobba lite mer. 
Hon blir stadigare i formen vilket hon är väldigt velig i. Tror dels det är för att jag inte riktigt kan henne än
och för att hon håller på att bygga muskler och lär sig. Hon gick på och jobbade ända hyfsat bra i traven och gjorde klockrena fattningar, vilket jag inte riktigt varit med om tidigare! Höll galoppen ordentligt i två varv i båda varven!
Rider mest simpla grejer för att inte ställa så mycket krav på henne och rider alltid lätt i traven och står i lätt sits i galoppen då jag tycker att hon ska bli stadigare innan man kräver att hon ska bära upp sig medan jag sitter ned. 
Jätte nöjd med ridpasset. 

Det blev ett rött tema idag, röda benlindor som jag faktiskt inte vet vart dom kommer ifrån då jag fick dom i present av Ida. Ett mörkt blått schabrak med röd kant från Sjöhagen och min röda jacka. 
Älskling var med och fotade, tack!
Det syns ju att hon går under sig rätt bra även om hon går med huvudet i stjärnorna!
Hon är inte tillräckligt säker eller stabil för att gå i en korrekt form! Hon är underbar!
Mer bilder kommer imorn!

Kommentarer
Postat av: Maria & Pearl- JumpingForLife **BLOPPIS**

Fin häst! :)



Har nu börjat blogga igen, om vardagen med ett underbart, tjurigt tävlingssto!

Ska vi följa varann via bloglovin? :)

2011-11-14 @ 21:29:25
URL: http://jumpingforlife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback