En blåsig dag

Satan i gatan vad det blåste idag. 
Motvind när jag cyklade och jag var inte glad på något håll. 
Mina planer gick typ som jag ville!

Måste bara berätta haha. När jag red Duell så hade Lily bestämt sig för att gräset faktiskt är grönare på andra
sidan staketet.. så hon klev mellan trådarna med frambenen och sen när hon skulle backa så fastnade hon och det
small! Hon är inte smart den där. Jag tog i alla fall in dom för att laga staket. Dom fick alltså stå inne och äta lunch. När jag sedan var klar med alla hästar så skulle jag slänga ut dom igen så jag kunde fixa stallet i lugnan ro. 
Duell var först ut och så öppnade jag åt Lily. Fick nästan bära ut Duell haha när han väl var ute frös han till och bara stod. Lily gick inte ens ut ur boxen. Duell tvärvände och kom i trav, i full karriär, in i stallet igen och var rädd för livet. Dom är så knäppa dom där. Så ut kom dom aldrig. Dom fick stå inne och mumsa på hö. Hästarna trivs ju i alla fall bäst inne så det gör inte dom så mycket!
Willow blev det inget longerande med, det blåste så mycket så han hade väl dött om jag tog ut honom. Vi myste lite i stallet istället och borstade och övade på att lyfta på hovarna!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback