Dålig uppdatering?

Japp, men det betyder inte att jag inte lagt ned tid på bloggen.. nej nej!
Jag har kodat och kodat om och sånt. Inte hela dagen men ett bra tag!
Sjukanmäld idag så har fått lite gjort. Så som hälften av kaninburarna rena och alla ute. 

Imorn hade jag tänkt, ska ju till stallet, att jobba lite bommar med odjuren. 
Någon galopp bom och lite travbommar. Vi får se hur det går. Ska nog gå superbra!
Har även pratat lite med en av mina bästa vänner om att hon ska komma ut på fredag och hålla 
lite träning för mig på både Lily och Duell! Väldigt behövande måste jag säga, hoppas bara hon kan!
Hon är otroligt duktig och man lär sig väldigt mycket utav att rida för henne!
Imorn har jag ju även bara en lektion och sedan åker jag, ska även gå lite tidigare så jag hinner
med tjugo över tio bussen. Vi slutar tio så går jag kvar, tjugo, i så hinner jag nog ganska bra!
Detta är vad jag har pysslat med, helt okej. 
Dock får ni gärna mejla om ni är duktiga på att koda för jag behöver lite hjälp!
[email protected]. Eller så skriver ni här!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback