Dagens Lily

Idag hade jag med mig min personliga tränare/fotograf/vän hihi, Martina heter hon och är jätte bra!
Hon är jätte bra att rida för och jag tycker att jag lär mig saker. 
Lily och jag tränade på öppnor idag, jag suger på öppnor och Lilys har inte lärt sig riktigt. Dock gick det otroligt bra och Lilys gick jätte bra och gick på tre spår riktigt bra vilket vi inte klarat tidigare. Jag har fattat helt fel om öppnor! 
Vi travade sedan på volt och lösgjorde och samma på galopp. I galoppen fick vi henne att släppa loss i halsen och gå i form en liten sväng. Är så stolt över lilltjejen. Hon gick så jätte stadigt efteråt i traven. Hon var verkligen guld idag! Galoppfattningarna var ju inte direkt att klaga på om vi säger så. Finare och finare blir dom!
Fick lite bilder men det var sol ute vilket gör att det är urdåligt fotoväder och sedan skulle ju Martina hjälpa mig samtidigt så men några blev det! 
Ska ha med mig Elin ut imorn, kanske blir det mer bilder? Hoppas på mulet och frost (önskedröm). 


Vi börjar lära oss öppnor
Man är sådär läskigt snygg när man rider lätt.
Allt för denna gången, måste ju ha lite bilder att lägga upp en tråkig grå dag.
Säg till om ni vill ha mer bilder!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback