Blandade bilder

Lite blandade bilder från idag då! 
Alltså både bilder på Duell och Lily!
Imorn ska jag försöka fota lite på Willow och Bomben eller om jag tar det på onsdag när 
jag har lite mer tid. Det är nämligen så att jag och Ida har så bra schema då vår linje inte har någon
APU så är vi lediga på fredagar dom har 4 veckorna alla andra har APU. Vi har även bara en lektion på onsdagar 
så vi slutar 10 och sedan har vi helt ok schema restrerande dagar! Så onsdagar och fredagar är stalldagar dessa dagar framåt och andra också såklart!

Känner även hur mycket träningsvärk jag har.. haha!
Har ju inte ridit ordentligt sen i somras på grun av omständigheterna!
Nu senaste veckan har jag ridit 4-5 gånger på en vecka och ridit två hästar och verkligen 
ridit, inte bara suttit och åkt häst. Tro mig när ni läser deta, det känns! Som när jag har suttit
i skolan idag. Haha, det gör ganska ont i sittbenen! 
Är så himla glad ändå att jag har hittat så fina hästar att rida och att Miccis är så snäll!
Livet leker!
Imorn är det äntligen stallet, funderar på vad jag ska göra men det blir nog mest bara att rida 
igenom i dressyren med dom vanliga målen. Att Lily ska bli stadig och mjuk och på Duell är det mest
mål för min egen del. Att orka rida honom i galoppen är det största. Samma i alla gångarter men galoppen 
är det jag har svårast för och inte riktigt orkar. Nu när jag även sett hur det ser ut när jag rider 
så vet jag vad jag ska ändra på och vad jag ska tänka på! Korta tyglar och sitt ned ordentligt i sadeln!
Självklart sen också att han ska bli mjuk och fin och lyssna på mina hjälper!
Tror inte jag hinner med Bomben så tar honom på onsdag i så fall! 

/Linnea

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback