5. Favoritbilder jag tagit

Oj, gud vad svårt...
Jag tar helt enkelt en från varje månad det här året som jag gillar mest!
November
Oktober
(Tog typ inga bilder i okt så denna får det bli)

September


(Även om den är lite dålig fotomässigt så älskar jag känslan i bilden.. )

Augusti




Juli



Juni



Maj



April




Mars



Februari



Januari




Det var väl mina favoriter det här året lite snabbt valt. 
Finns säkert bättre bilder och ska jag välja av alla jag någonsin tagit finns det
mycket bättre men det blir att sitta i timmar och leta. Dom här bilderna berör mig och 
jag älskar dom! Punkt slut! Nu ska jag gå och hämta tvätt!

Kommentarer
Postat av: Emma Gustafsson

Jättefina gumman! Särskilt den på lilla Eifur! :)

2011-11-29 @ 09:57:20
URL: http://freyfaxi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback