18/11-11

Gårdagen var helt underbar, båda hästarna skötte sig dunder bra och gick verkligen super bra båda två. Så grymt nöjd med dom.
Började rida på trollis och tyckte till en början att allt bara gick åt helvette så jag blev nästan sugen på att hóppa av för ingenting funkade. Men när Linnea hjälpte mig och gav mig massor med tips (tack linnea) så klickade verkligen allt tillslut och fick verkligen med mig honom underifrån.  Underbara häst. Red i ca 40 minuter då jag slutade så fort jag knde mig nöjd för att inte förstöra något. Skritatde av och fram med hans rutig fleece skritttäcke.

Kazoo red jag också i ca 40 minuter. Och det var faktiskt ungefär samma strat på honom också men tillslut fick jag till det där med, med hjälp av Linnea och mig själv. Red serpentiner ,volter och åttor för att lösgöts honom och se till att han hela tiden var sysselsatt så han inte skulle börja tramsa. Och även han gick som en klocka i slutet.
Tog massor av bilder men mitt fotoshop vill inte fungera så ni får tyvärr oredigerade bilder.



Trollkungen










Kazoo

















Kommentarer
Postat av: Emma G

Skitsnygg matchning på Kazoo :D

2011-11-20 @ 16:31:30
URL: http://freyfaxi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback